- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
-
Atnaujintas „Peugeot Expert“ – stilingas komercinis automobilis
Naujasis ,,Peugeot Expert" – įvairiapusiškas ir stilingas komercinis automobilis. Dėl naujosios EMP2 platformos ir inovatyvių technologijų, sukurtas ekonomiškas ir funkcionalus automobilis su ,,Peugeot" modeliams būdingo stiliaus dizainu, erdviu salonu, geromis manevringumo galimybėmis ir kokybe.
Siekiant palengvinti kasdienius darbus, dabar prieinamos įvairios ,,Peugeot Expert" modifikacijos su dviejų dydžių išilgine baze ir trimis skirtingais kėbulo parametrais – nuo kompaktiško 4,6 m ilgio iki 5,3 m ilgio, kai krovinių skyriaus tūris – 4,6–6,6 m3, krovumas – iki 1400 kg. Be to, esant poreikiui, automobilis gali būti pritaikytas vežti 2–6 keleivius.
Automobilių rinkoje ,,Expert" užėmė unikalią poziciją, nes tik 1,9 m aukščio kėbulas leidžia naudotis požeminėmis ir daugiaaukštėmis stovėjimo aikštelėmis. Kalbant apie variklius, dabar prieinami naujausios kartos Euro6 BlueHDi dyzeliniai varikliai, kurių galia svyruoja nuo 95 AG iki 180 AG. Pats ekonomiškiausias variklis 100-ui km vidutiniškai sunaudoja 5,1 l degalų, CO2 emisijų lygis 1-am km – 133 g. ,,Expert" versijų yra su rankine arba tarp lengvųjų automobilių gerai žinoma EAT6 automatine pavarų dėže, kuri komerciniam automobiliui suteikia lengvojo automobilio komforto. Naujasis ,,Expert" modelis neteko net 150 kg savo pirmtako svorio.
Su naujuoju ,,Peugeot Expert" furgonu į rinką įžengė iki šiol neregėti atnaujinimai – automatiniu būdu atidaromos stumdomos šoninės durys, kurios veikia jutiklio pagalba ir modulinė nulenkiama keleivio sėdynė Moduwork, kad krovinių skyrių būtų galima panaudoti ilgiems daiktams vežti. Pagalvota ir apie pirmos klasės saugumo ir komforto įrangą: kelio ženklų atpažinimo sistema, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, nukrypimo nuo važiuojamosios juostos įspėjimo sistema, naujos kartos automatinė stabdymo sistema Active Safety Break, automatiniai tolimųjų šviesų žibintai, head-up display ir 7" multimedijos ekranas, kuris yra suderinamas su išmaniojo telefono Apple CarPlay ir Mirrorlink sistema. Expert furgone įdiegta ir nauja 180º parkavimo sistema, kuri modernia galinio vaizdo kamera ir parkavimo jutikliais palengvina automobilio pastatymą stovėjimo aikštelėje. Intensyviomis eismo sąlygomis iš vienos juostos į kitą persirikiuoti padės nematomo kampo stebėjimo sistema.
,,Peugeot Expert" gali traukti iki 2,5 tonų svorio priekabą. Pagal specialų užsakymą galima įsigyti keturių ratų pavaros versiją.
Baltijos šalyse ,,Peugeot Expert" furgono versija bus prieinama 2016 m. vasarą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas svarstys siūlymą įpareigoti pavežėjus fiksuoti vaizdą ar garsą automobilio salone3
Seimas svarstys siūlymą įteisinti prievolę pavežėjams automobilio salone įrengti vaizdo registratorių ar garso įrašymo įrangą. ...
-
Eismo įvykio liudininkas: faktai nusveria nuomonę1
Įvykus eismo nelaimei svarbus vaidmuo tenka ne tik joje dalyvavusiems, bet ir įvykį mačiusiems žmonėms. Liudininkai gali suteikti naudingos informacijos ir policijos pareigūnams, ir vykstant teisminiam ginčui. ...
-
Muitinė neleis apeiti sankcijų2
Lietuvos muitinė sugriežtino reikalavimus eksportuojamų, taip pat reeksportuojamų ar gabenamų tranzitu iki penkerių metų senumo automobilių dokumentams. ...
-
Sukčiai nesnaudžia: kaip apgaudinėjami naudotų automobilių pirkėjai?
Per metus Lietuvoje parduodama beveik 0,5 mln. transporto priemonių. Dauguma jų – ne nauji, išpuoselėti, o gerokai gyvenimo matę ratuočiai. Naudotų automobilių pirkėjai patiria didelių nuostolių, nes šioje rinkoje netrūksta nes...
-
Vardinių numerių kaina klaipėdiečių nebebaugina: koks užrašas – populiariausias?6
Nuo šių metų pradžios vardiniai automobilių numeriai ženkliai pabrango, bet uostamiesčio gyventojų tai nesustabdė – šiemet tokius numerius įsigijo triskart daugiau klaipėdiečių nei pernai. Unikalūs valstybiniai numeriai tampa d...
-
Kauno senamiestyje – parkavimo pokyčiai27
Kauno taryba priėmė sprendimą apmokestinti įvažiavimą į Senamiestį tiems, kurie šią zoną kerta tranzitu. Kad sistema veiktų tinkamai, reikia pakoreguoti ir parkavimo zonų įkainius. ...
-
Seimas spręs dėl baudų už taršius automobilius7
Seimas ketvirtadienį balsuos, ar sušvelninti vairuotojų ir savininkų atsakomybę už jų automobilių keliamą taršą keliuose. ...
-
Įvardijo, kokiomis priemonėmis bandys suvaldyti kelių erelius: ne visi vertina teigiamai61
Kelių direkcija kuria planus, kaip suvaldyti greičio viršytojus. Tiesa, galbūt naujų greičio matuoklių ir nestatys, tačiau perėjų ir vadinamųjų „gulinčių policininkų“ bus daugiau. Saugaus eismo ekspertai įsitikinę, kad preven...
-
Palangoje atidarytas didžiausias Vakarų Lietuvoje elektromobilių įkrovimo parkas24
Penktadienį Palangoje atidarytas didžiausias Vakarų Lietuvoje elektromobilių įkrovimo parkas. ...
-
Stebėtinas aplaidumas: prasitęsti vairuotojo pažymėjimą vėluoja tūkstančiai18
Lietuvoje daugiau kaip 1,5 mln. žmonių turi vairuotojo pažymėjimą, tačiau kasmet šimtai tūkstančių lietuvių vėluoja laiku jį pasikeisti. Taip vairuotojai ne tik rizikuoja gauti baudą, bet ir gali turėti nemalonumų įvykus eismo įvykiui. ...