- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nuo rugsėjo mėnesio pradėjo veikti Valstybinės ligonių kasos (VLK) ir „Sodros“ specialistų įdiegta bendra vieno skambučio paslauga. Ši paslauga teikiama gyventojams, kurie skambina šių įstaigų konsultacijų telefono numeriais.
Abiem įstaigoms sutarus, nutarta palengvinti konsultacijų teikimą gyventojams telefonu. Ši funkcionali paslauga veikia tokiu principu: jeigu gyventojas paskambina į „Sodrą“ ir užduoda ligonių kasų kuruojamą klausimą, jis sujungiamas su VLK Elektroninių paslaugų skyriaus konsultantu. Ir atvirkščiai, jeigu paskambinus į VLK reikia „Sodros“ specialistų konsultacijos, skambutis peradresuojamas „Sodrai“. Taip taupomas skambinančiųjų laikas – nebereikia iš naujo skambinti norint gauti atsakymą į rūpimą klausimą.
„Pastebėjome, kad žmonės ne visada žino, kuri įstaiga kuruoja tam tikrus klausimus. Dabar, jeigu reikės, gyventojus galėsime iškart sujungti su juos dominantį klausimą kuruojančiais „Sodros“ specialistais. Ši funkcionali skambučio perjungimo paslauga ne tik taupys gyventojų laiką, bet ir suteiks galimybę gauti kompleksinę paslaugą iš abiejų institucijų vienu skambučiu“, – sakė VLK Elektroninių paslaugų skyriaus vedėja Rolanda Jonuškienė.
Paskambinus ligonių kasų fiksuoto ryšio informacijos telefono numeriu +370 5 232 2222, galima pasitikslinti, ar žmogus yra draustas privalomuoju sveikatos draudimu (PSD). Taip pat – gauti informacijos apie sveikatos priežiūros paslaugas ir jų apmokėjimą, kompensuojamuosius vaistus ir medicinos pagalbos priemones, dantų protezavimą, pasikonsultuoti dėl gydymo įstaigoje sumokėto mokesčio teisėtumo, Europos sveikatos draudimo kortelės naudojimo ir kitų paslaugų, kurias apdraustiesiems kompensuoja ligonių kasos.
Ši funkcionali skambučio perjungimo paslauga ne tik taupys gyventojų laiką, bet ir suteiks galimybę gauti kompleksinę paslaugą iš abiejų institucijų vienu skambučiu.
Kasdien ligonių kasų gyventojus konsultuojantys specialistai sulaukia apie 500 skambučių įvairiausiais klausimais.
„Sodros“ informacijos centro konsultantai telefono numeriu +370 5 250 0883 kasdien aptarnauja – suteikia informaciją ir konsultacijas – maždaug 4 tūkst. klientų. Žmonės aktyviai konsultuojasi telefonu bei elektroniniais kanalais. Todėl siekiame, kad šios konsultacijos būtų greitos, patogios ir efektyvios, reaguojame į besikeičiančius klientų poreikius“ – sakė „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Paskambinęs į „Sodros“ informacijos centrą klientas gali pasirinkti jį dominančią temą iš sąrašo, kuris pateikiamas pagal prioritetus: ligos, motinystės ir kitos išmokos, pensijos ir šalpos išmokos, nedarbo išmokos bedarbiams, įmokų mokėjimas ir formų pildymas.
Skambinant „Sodros“ numeriu +370 5 250 0883 taikomi standartiniai operatorių tarifai, tai yra tokie patys kaip skambinant bet kuriuo kitu numeriu. Skambinant trumpuoju „Sodros“ numeriu 1883 – priklausomai nuo operatoriaus tarifų, skambutis kainuoja iki 15 centų už minutę.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Apklausa: daugiau kaip trečdalis Lietuvos vaikų savo savijautą vertina vidutiniškai
Lietuvos vaikai savo savijautą vertina vos 6,2 balo iš 10-ies, rodo „Gelbėkit vaikus“ inicijuota jaunimo apklausa. ...
-
Ar žinote, kad 10 tūkst. žingsnių per dieną jau nebepakanka?4
Širdies ir kraujagyslių ligos Lietuvoje itin dažnos. Priešais Vyriausybės langus vakar duris trumpam atvėrė Kardiologijos informacinis centras, kuriame žmonės konsultuoti apie širdies nepakankamumą. Vietoje buvo galima atlikti ir t...
-
Ministerija pakartotinai imasi Respublikinės Panevėžio ligoninės vadovo paieškų
Nė vienam kandidatui nesurinkus minimalaus reikalingų balų skaičiaus pirmajame konkurse, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) antrą kartą bando rasti naują Respublikinės Panevėžio ligoninės vadovą. ...
-
Kodėl Lietuvoje plinta legioneliozė?3
Nacionalinis visuomenės sveikatos centras pripažino, kad legioneliozės atvejų daugėja. Per dešimt metų šalyje užfiksuoti 188 šios ligos atvejai, o daugiau nei trečdalis jų užfiksuoti vos per vienus metus – pernai. Vien &sca...
-
Kai technologijos pasitarnauja: dirbtinis intelektas atkūrė balsą
Naudojant dirbtinio intelekto balso klonavimo technologiją labai lengva apsimesti kitais asmenimis, todėl vis dažniau baiminamasi, kad tai gali tapti pagrindiniu sukčių įrankiu. Vis dėlto technologija gali ir pasitarnauti. Štai amerikiečių medi...
-
A. Dulkys lankysis Molėtų gydymo įstaigose, susitiks su vietos vadovais7
Sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys penktadienį su darbo vizitu lankysis Molėtuose. ...
-
Vaiko dienai skirta akcija „Paskambink man šiandien“ – emocinei vėžiu sergančių vaikų paramai
Paramos ir labdaros fondas „Mamų unija“ pirmą kartą organizuoja jautrią Vaiko dienos progai skirtą akciją „Paskambink man šiandien“, kurios metu gegužės 17 d. nuo ankstyvo ryto iki vidurnakčio visi kviečiami paskambinti...
-
Vilniuje užfiksuota padidėjusi oro tarša
Ketvirtadienį sostinės Žirmūnų rajone užfiksuota padidėjusi kietųjų dalelių (KD10) koncentracija. ...
-
A. Dulkys: visos šalys turi vakcinų utilizavimo problemą8
Visos valstybės turi perteklinių COVID-19 skiepų utilizavimo problemą, sako sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys, komentuodamas generalinės prokurorės pradėtą ikiteisminį tyrimą dėl įsigyto didelio vakcinų kiekio ir jų išpylimo. ...
-
Pagalba sau nuo įtampos ir nuovargio: tam nereiks profesionalo pagalbos
Savimasažas – tai didžiulė pagalba sau. Kartas tikrai nereikia profesionalo pagalbos, jei jaučiate įtampą pečiuose ir kakle, nes tai gali pasidaryti kiekvienas žmogus sau namuose. ...