Apklausa: gyventojai norėtų greitesnio pašto, bet už tai daugiau nemokėtų

  • Teksto dydis:

Gyventojai norėtų greitesnių pašto paslaugų, tačiau už tai daugiau mokėti nesutiktų, rodo Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) užsakymu atlikta apklausa.

Didžioji dalis apklaustųjų mano, kad laiškas ir siuntinys Lietuvoje turi būti pristatomi per dvi dienas, į Europos Sąjungos šalis – per 5 dienas. Tačiau už greitesnį jų pristatymą daugiau sutiktų mokėti tik 26 proc. apklaustųjų, o pusė (50 proc.) nesutiktų, pranešė RRT.

Daugiau nei pusė (58 proc.) apklaustųjų nurodė, kad pašto skyrius turėtų veikti 5 darbo dienas per savaitę.

„Tačiau tik 8 proc. apklaustųjų sutiktų mokėti daugiau už pašto paslaugą, tam, kad pašto skyrius ar juos aptarnaujantis mobilus laiškininkas dirbtų daugiau darbo dienų per savaitę ar ilgesnėmis darbo valandomis. Tuo metu daugiau nei du trečdaliai (66 proc.) nurodė, kad daugiau mokėti nesutiktų“, – pranešime sakė RRT Geležinkelių ir pašto reguliavimo grupės vadovė Rita Liuokaitytė.

Be to, didžioji dalis apklaustųjų (65 proc.) nesutiktų mokėti daugiau už paslaugą, jei, pavyzdžiui, paštomatas, būtų arčiau namų (iki vieno kilometro atstumu).

Kaip svarbiausius kriterijus siunčiant siuntą gyventojai nurodė kuo mažesnę kainą (50 proc.), jos saugumą (30 proc.) ir siuntimo laiką (20 proc.).

„Tik 17 proc., jaunesni (18-35 metų amžiaus) apklaustieji ir kaimiškųjų vietovių gyventojai dažniau nurodė, kad sutiktų mokėti už pašto paslaugas daugiau, jei pašto paslaugos teikimo vieta būtų arčiau namų“, – sakė R. Liuokaitytė.

62 proc. respondentų teigė, kad dažniausiai pristatyti siuntas renkasi į paštomatus, 16 proc. – į pašto skyrius.

Dažniausiai jie naudojosi Lietuvos pašto (54 proc.) ir „Omniva LT“ (48 proc.) paslaugomis.

RRT užsakymu apklausą 2023 metų gruodį atliko rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanija „Spinter tyrimai“. Apklausa vyko visose Lietuvos savivaldybėse, apklausta tūkstantis respondentų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Juozas

Juozas portretas
Dabar paštas tampa durnių laivu. Visa informacinė sistema neva pritaikyta mažesniam raštingumui, bet ir su neblogu raštingumu sunkiai sekasi. Tai jie visai Lietuvai žinomos gyvenvietės neranda, tai Neveronių paštomatą Kaunui priskiria. Siunčiant siuntinį kitur kainą sužinai, vos pasirenki dėžę, LT pašte reikia viską suvesti. Nusispjoviau ir pasirinkau tą firmą, kuri normaliai ir suprantamai pateikia informaciją.

D.

D. portretas
Ukmergėj išsikėlė iš NUOSAVŲ erdvių PATALPŲ ( greičiausiai - pardavė ) ir IŠSINUOMOJO KAMPĄ prekybos centre "RIMI"... Visur taip su pašto patalpomis Lietuvoje : paliko tik rajonų centruose pašto imitaciją nuomotose kamarėlėse, išpardavę didžiulius pastatus... Kur "nuėjo" tie pinigai : juk pastatai didžiuliai ir, reik manyt, tikrai nėra pigūs ?.. O apie "greitumą" nėra ką ir šnekėti : vėžlio žingsniu ir nežinia, kokiais keliais... Iš Ukmergės į Kelmės raj. siunčiau paketėlį per LP kurjerių tarnybą : sumokėjau beveik 12 eurų, bet... tą dovaną kažkodėl nuvežė į paštomatą, į kurį privalėjo važiuoti pasiimti keliasdešimt kilometrų... Tai UŽ KĄ MOKĖTI DAUGIAU ?! Mobilūs laiškininkai vežioja įvairias prekes,kurių niekam nereikia, bet dažnai net vokų su pašto ženklais neturi... Ir "pagauti" juos - misija neįmanoma... O jei paskambina žmogus išsikviesti, tai "dėl voko" mes tiek kilometrų nevažinėsim",- atsakoma...

Ale

Ale portretas
Joniškio mieste katastrofa,paštas iškeltas uz miesto,patalpos per mazos, ,jeigu nori nusipirkti vokų,zenklu siuntimui, susimokėti uz paslaugas, samdykis taksi,be to,stovintys eilėje,trukdo įėjimui į parduotuve Norfa.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių