Automobilių pramonės pulsas: siekiai – įsitvirtinti ateities rinkoje

  • Teksto dydis:

Gamintojų reikalai: vieni planuoja investuoti milijardus eurų į elektromobilių ir jiems skirtų reikmenų gamybą, kiti savo verslo padėtį vadina kritine, treti pristato naujoves.

Japonų užmojai

„Nissan Motor Co.“ ketina investuoti beveik 3,5 mlrd. eurų į elektromobilių ir akumuliatorių jiems gamybą ir atitinkamą infrastruktūrą Jungtinėje Karalystėje.

Japonijos kompanija patvirtino, kad visi nauji automobilių modeliai Europoje bus visiškai elektriniai, o iki 2030-ųjų šioje rinkoje siūlys tik elektra varomas lengvąsias transporto priemones.

„Nissan“ anksčiau skelbė planus išplėsti Sanderlendo gamyklą, pradėjusią veikti 1986-aisiais ir dabar turinčią apie 7 tūkst. darbuotojų, ir paversti ją didelio pajėgumo elektrinių transporto priemonių ir joms skirtos įrangos gamybos centru.

Mažins darbo vietų

Vokietijos automobilių pramonės milžinė „Volkswagen“ pranešė svarstanti galimą darbo vietų mažinimą, galbūt išleidžiant vyresnio amžiaus darbuotojus į ankstyvą pensiją, kad būtų lengviau įgyvendinti svarbius išlaidų apkarpymo tikslus, nusistatytus dėl stringančio perėjimo prie elektromobilių gamybos.

„Padėtį galima vadinti kritine. Spaudimas patiriamas daugelyje rinkų. Mūsų gauti užsakymai, ypač elektromobilių, mažesni, nei tikėjomės“, – sakė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Thomas Schaeferis.

„Volkswagen“ skiria dešimtis milijardų eurų, kad pereitų prie elektrinių transporto priemonių gamybos, tačiau šį sektorių smukdo silpna pasaulio ekonomika ir kritęs vartojimas.

Šiemet birželį koncerno vadovybė paskelbė 10 mlrd. eurų taupymo programą pelningumui padidinti, o dabar tvirtina, kad užmojai nebėra konkurencingi, ir paragino profesines sąjungas sutikti su nuo kitų metų planuojamomis skausmingomis priemonėmis personalui.

Dešimt prekių ženklų, tarp jų „Audi“, „Škoda“ ir „Seat“, valdantis koncernas susiduria su aršia konkurencija elektromobilių segmente, ypač itin svarbioje Kinijos rinkoje.

Debiutuos „Peugeot Noe“

Korporacijai „Stellantis“ priklausantis prancūzų „Peugeot“ parodoje „Solutrans Show“ pristatė elektrinio dviračio „Peugeot Noe“ keleivinę ir krovininę versijas.

Standartinis šio elektrinio dviračio, galinčio gabenti 180 kg krovinį, vienos įkrovos rezervas – 80 km, tačiau prireikus bus galima minti pedalus.

Keleivinis „Peugeot Noe“ tinkamas važiuoti vienam suaugusiajam ir dviem ar trim mažiems vaikams.

Planuojama, kad neįprasta transporto priemonė prekybos salonuose pasirodys 2024-ųjų gruodį ir kainuos maždaug 6 tūkst. eurų.

„Peugeot“ atstovai patvirtino, kad taip pat plės miesto ir užmiesčio („Digital e-Bike“) ir universalių krovininių su dviem bagažinėmis („Digital e-Front Load“) elektrinių dviračių gamybą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Elektrinis triratis gerai pasisukineti apie namus, bet kelioneje nera nieko geriau už peugeot dyzelį. Užsipylei- ir važiuoji 1200 km nesukdamas galvos....nei tau krautis, nei i kompa spoksot kiek dar patrauksi ta su savo batareike...

Rūtenis

Rūtenis portretas
Tie elektriniai visokių modelių dviračiai- triračiai yra labai neblogas daiktas, bet yra bent du bet- šiaurės platumų gyventojai susiduria su dažnai gan atšiauriomis gamtinėmis sąlygomis, o kai tos sąlygos leidžia naudotis tais dviračiais, tuomet pradeda skaudėti galvą kokiais keliais reiktu naudotis, nes jei bendro naudojimo, tai užmuš fūra, o jei pėsčiųjų, tai tu užmuši pėstyjį.

Jokios

Jokios portretas
Pramonės nėra ubagyne
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių