LTOU: keleiviams dėl uždaryto panduso į Vilniaus oro uostą nereikia atvykti anksčiau

Uždarius vadinamąjį pandusą prie Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo Lietuvos oro uostų (LTOU) atstovas sako, kad keleiviams anksčiau atvykti nereikia.

„Nemanau, kad laike tai šiek tiek pasikeis būtent atvykimas anksčiau ar vėliau – akcentas labiau yra į žinojimą, kaip keliauti keleiviui, tai tuo tikslu esame pasamdę papildomus darbuotojus. (...) Atvykimas ankčiau yra sveikintinas dalykas, bet nėra būtinas“, – pirmadienį žurnalistams sakė LTOU Operacijų ir infrastruktūros departamento vadovas Arnas Dūmanas.

Anot jo, kol kas keleiviai pandusu galės užkilti pėsčiomis arba pasinaudoti liftais iš pirmo oro uosto aukšto. Anot jo – tokia tvarka bus, kol bus atidarytas naujasis išvykimo terminalas – 2025 metų vasario.

„Dabar numatome, kad naujojo terminalo atidarymas yra 2025 metų vasario mėnuo, tai iš esmės tą laiką iki vasario mėnesio planuojame, kad tas keleivio kelias bus šiek tiek kitoks – negalės su automobiliu patekti į antrą aukštą. Tačiau, kaip minėjau, šalia yra kitos aikštelės, tai jomis galės naudotis“, – sakė A. Dūmanas.

Jis taip pat pridūrė, kad po mėnesio bus atidarytos naujos erdvės centrinėje aikštėje – automobiliai turės daugiau vietos sustoti ir išleisti keleivius.

„Būtent viso eismo pertvarkos schema keičiasi, bus ženkliai patogesnė. Vienas iš etapų dabar ir yra panduso panaikinimas ir centrinės aikštės išplėtimas“, – sakė LTOU plėtros vadovas.

„Tolesnius detalesnius planus paaiškinsime birželio mėnesį“, – pridūrė jis.

Projektą įgyvendinančios „Eikos statybos“ generalinis direktorius Almantas Čebanauskas pabrėžė, kad žmonės, turintys specialių poreikių, pandusu į išvykimo terminalą automobiliu galės užkilti apie tai iš anksto pranešę oro uostui.

„Specialių poreikių asmenys galės patekti, aptarnaujantis personalas ir transportas. Darome taip, nes keleivių yra didelis didelis srautas“, – pirmadienį žurnalistams teigė A. Čebanauskas.

Jis taip pat pridūrė, jog ateityje paprastės visa keleivių atvykimo ir išvykimo tvarka, tai sutrumpins laiką, praleistą oro uoste.

„Šitas visas mazgas, jis bus žymiai paprastesnis ir jau po rekonstrukcijos jis tikrai apdoros gerokai didesnį keleivių kiekį. (...) Dabar kiek – 10-15 gali sustoti automobilių, tai yra nedaug“, – sakė „Eikos statybos“ direktorius.

Pirmadienį Vilniaus oro uoste uždarytas automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias. Transporto priemonės nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas.

Pasak LTOU, pokyčiai susiję su šiuo metu vykstančia oro uosto eismo schemos pertvarka bei kitų metų pradžioje planuojamu atidaryti dukart didesnio pralaidumo nauju išvykimo terminalu.

Kaip pranešė LTOU, gegužę vadinamoji „Kiss and Fly“ zona, kurioje išlaipinami keleiviai, veiks tik priešais atvykimo terminalą esančiose oro uosto aikštelėse. Keleivius atvežę automobiliai „Kiss and Fly“ aikštelėse galės nemokamai stovėti 15 minučių.

Siekiant suvaldyti laikinus pokyčius Vilniaus oro uosto prieigose, įdarbinta per 10 darbuotojų, kurie visą parą teiks informaciją bei padės keleiviams susiorientuoti rekonstrukcijos laikotarpiu.

Kartu su oro uosto naujojo išvykimo terminalo statybomis vykstančią transporto prieigų rekonstrukciją planuojama baigti spalį. Darbai vyksta etapais, kad pereinamuoju laikotarpiu įtaka eismui būtų kuo mažesnė.

Pagal Vilniaus oro uosto eismo schemos pertvarkos planą automobilių parkavimo ir kito transporto eismo zonos plotą planuojama išplėsti iki 17 tūkst. kvadratinių metrų, visas aikšteles sujungiant į vieną.

Eismo oro uoste schemą planuojama keisti ir nuo birželio 3 dienos, kai bus pradėtas paskutinis jo prieigų rekonstrukcijos etapas. Detalesnę informaciją apie tai ketinama pateikti gegužės viduryje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Juk daroma viskas keleivių ,,patogumui,, ar ne su sveiku protu susipykę areuostininkai?.

Buvo

Buvo  portretas
Patogu, o dabar blogiau...
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių