Nuo gegužės 1-osios, trečiadienio, klaipėdiečiams ir miesto svečiams, automobiliais atvažiavusiems į pajūrį, teks susimokėti už jų stovėjimą. Prie paplūdimių įrengti parkomatai jau ims veikti visam vasaros sezonui.
Klaipėdoje jau ne vieną dešimtmetį trunka diskusijos, kaip atgaivinti senamiestį. Įvairių kadencijų politikai siūlė neįtikėtinų būdų – svajota apie tramvajų, siūlyta dalį senamiesčio uždengti kupolu, o kojas klaipantį grindinį panaikinti. Norėta senamiestyje įrengti pramogų parką ir leisti per pietus statyti mašinas nemokamai.
Net nedidelis mokestis už automobilių statymą nėra malonus. Apie tai ypač dažnai kalba klaipėdiečiai, gyvenantys netoli ribos, kur baigiasi apmokestinama zona. Dažnai gyventojų nuomonės tuo pačiu klausimu nesutampa.
Panevėžyje nuo kovo planuojama įvesti dvi automobilių stovėjimo rinkliavos zonas, centrinėje miesto dalyje automobilį statyti kainuotų dvigubai brangiau.
Nuo sekmadienio Vilniuje ilgėja vietinės rinkliavos – „baudos“ už nesumokėtą automobilių stovėjimą apmokėjimo terminas: ją bus galima sumokėti nebe per tris paras, o per savaitę.
Kai kurių klaipėdiečių vairavimo ypatumai gali priminti Rusijos gilumą – miestiečiai automobilius palieka taip įžūliai, kad stringa eismas visame senamiestyje.
Nuo gegužės 1-osios, pirmadienio, klaipėdiečiams ir miesto svečiams, automobiliais atvažiavusiems į pajūrį, teks nepamiršti susimokėti už jų stovėjimą. Prie paplūdimių įrengti parkomatai jau ims veikti visam vasaros sezonui.
Vitės kvartale bręsta konfliktas tarp progimnazijos administracijos ir automobilių neturinčių kur laikyti gyventojų. Pripažindama problemą mokyklos direktorė tikino, kad namo renovacijos ir kiemų tvarkymo nepatogumus patiriančius žmones supranta ir drastiškų priemonių griebtis neketina.
Vilniaus miesto Taryba šiandien pritarė komitetuose apsvarstytam klausimui dėl vietinės rinkliavos už automobilių stovėjimą nuostatų pakeitimo, kuriuo siekiama automatizuoti rinkliavos rinkimo kontrolę bei supaprastinti apmokėjimą už automobilio stovėjimą.