- Erika Alonderytė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Drastiškai kritus keleivių srautui tarpmiestinio susisiekimo įmonės jau atsisakė apie 80 proc. visų reisų. Jų atstovas sako, kad nuo pirmojo karantino vežėjai dirba nuostolingai, tačiau situaciją stebi ir tikisi, kad atlaisvinus judėjimo ribojimus tarp savivaldybių, keliautojų srautai vėl ims augti.
Lietuvos transporto saugos administracijos duomenimis, šiuo metu sustabdyti 663 iš 881 reiso, tad realiai autobusai važiuoja tik 182 reisais. Prieš mėnesį veikė 458 reisai iš tuo metu buvusių 1054-ių.
Įstaigos Komunikacijos ir tarptautinio bendradarbiavimo skyriaus vedėja Eglė Kučinskaitė teigė, jog reisai sustabdyti visuose šalies regionuose, bet to, situacija stabilizuojasi – kelias dienas prašymų stabdyti reisų nesulaukta.
„Šiandien reisų skaičius yra labai sumažėjęs, tačiau regionai nėra visiškai atskirti, nes po vieną-du reisus maršrutuose yra palikta“, – BNS teigė E. Kučinskaitė.
„Jau yra keletas, kurie atsinaujino, nes vežėjai patys pamatė, kad žmonėms iš tiesų kyla sunkumų: būriuojasi stotyse, ilgai laukia, lauke šąla ir panašiai, todėl savo iniciatyva ėmėsi pakeitimų“, – teigė ji.
Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis teigia, kad dabar likę apie 15-20 proc. keleivių, o darbą palaiko siuntų vežimas.
„Vežėjai nuo keleivių stygiaus kenčia nuo pat pandemijos pradžios. (...) Jie dirba nuostolingai ir po pirmos karantino bangos nebuvo atsigavę. Dabar vėl keleivių skaičius sumažėjęs, pajamos krenta, o išlaidos lieka didesnės. Tinklas dabar išlaikomas labiau dėl siuntų, vis papildomas pinigas yra, nes jei siuntų nebūtų, tada būtų dar mažiau reisų“, – BNS sakė G. Nakutis.
LRT radijas skelbė, kad sumažėjus reisų skaičiui, anksčiau iš Biržų į Vilnių per Uteną važiavęs didelis autobusas dabar pakeistas perpus mažesniu, o keleiviams vykstant į darbą tenka grūstis sausakimšame autobuse nesilaikant saugumo.
G. Nakutis BNS teigė, jog tokia situacija nėra dažna, o pastebėjus, kad ji kartojasi nuolat, vežėjai autobusus keičia didesniais, gali būti ir atnaujinta daugiau reisų.
„Būna taip, kad keleivių nėra nėra, o kažkurioje vienoje vietoje ima ir įlipa daugiau. Vairuotojas neturėtų leisti (daugiau negu numatyta – BNS), bet būna ir taip, kad žmonės pradeda bartis, išbara vairuotoją, jis tada priima, o kiti keleiviai reiškia nepasitenkinimą“, – sakė G. Nakutis.
Jis sakė besitikintis, kad jei nuo vasario judėjimo ribojimai tarp savivaldybių bus atlaisvinti, atsiras daugiau keleivių ir bus galima atnaujinti daugiau reisų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas svarstys siūlymą gyventojams leisti 1,2 proc. GPM skirti religinėms bendruomenėms2
Seimas imsis svarstyti siūlymą leisti iki 1,2 procento gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalies skirti ir religinėms bendruomenėms, bendrijoms ir religiniams centrams. ...
-
Įvardijo, kiek turėtų kainuoti Lietuvos narystės ES 20-mečio komunikacinė kampanija4
Lietuvai minint narystės Europos Sąjungoje (ES) 20-metį, ieškoma galinčiųjų sukurti šiai sukakčiai skirtą komunikacinę kampaniją. ...
-
S. Krėpšta: didindami įkainius ir uždarydami skyrius, bankai elgiasi socialiai neatsakingai21
Komerciniams bankams didinant paslaugų įkainius šalies gyventojams bei uždarant skyrius regionuose, Lietuvos banko valdybos narys Simonas Krėpšta tai vadina bankų socialinės atsakomybės stoka. ...
-
„NEO Finance“ įmonė Nyderlanduose investuos 2 mln. eurų2
Lietuvos finansų technologijų (fintech) startuolis „Neo Finance“ į veiklą Nyderlanduose per ateinančius metus investuos daugiau nei 2 mln. eurų. ...
-
LEA: mažiausias kelionės išlaidas ir toliau patiria važiuojantys elektromobiliu15
Palyginus kelionės kainą, važiuojant įvairių rūšių degalais varomomis transporto priemonėmis, mažiausios kelionės išlaidos ir toliau išlieka važiuojant elektromobiliu, praneša Lietuvos energetikos agentūra (LEA). ...
-
G. Skaistė – apie Lietuvos ambicijas ir planus energetikos sektoriuje8
Finansų ministrė Gintarė Skaistė sako, kad nacionalinėje klimato kaitos valdymo darbotvarkėje Lietuva yra nusimačiusi įvairius tikslus, iš kurių vienas pagrindinių – kad iki 2030 m. atsinaujinantys energijos šaltiniai sudarytų 10...
-
Dauguma didžiųjų miestų planuoja baigti šildymo sezoną
Vilniaus, Šiaulių, Kauno ir Panevėžio savivaldybės iki antradienio planuoja baigti šildymo sezoną. Klaipėdos savivaldybė sprendimą dėl šildymo sezono pabaigos ketina priimti kitos savaitės pradžioje. ...
-
NŽT perspėjo Kauno savivaldybę laikytis nuosavybės teisių į žemę atkūrimo taisyklių3
Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) perspėjo Kauno miesto savivaldybę laikytis nuosavybės teisių į žemę atkūrimo taisyklių. ...
-
G. Nausėda: Sakartvelas tolsta nuo europinių idealų19
Prezidentas Gitanas Nausėda teigia, kad Sakartvele šiuo metu svarstomas „užsienio įtakos“ įstatymas šaliai sudaro kliūčių toliau eiti eurointegracijos keliu. ...
-
Kaunas pirmadienį baigia šildymo sezoną4
Balandžio 29 d. Kauno mieste baigiamas šildymo sezonas, prasidėjęs praėjusių metų spalio 16 dieną. Kaip įprasta, kauniečiai už šilumą mokėjo vieną mažiausių kainų šalyje – visą šildymo sezoną ji buvo mažesn...